سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق ما
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

پیج اینستاگرام محسن افشانی

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل بعد از اتفاقات اخیر از جمله دستگیری محسن افشانی و همسرش در ورزشگاه آزادی خبر بسته شدن اینستاگرام وی دارد.

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

در فضای مجازی دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش را حملات سایبری معرفی کرده اند ولی برخی خبرگزاری ها از جمله پارسینه گفته است بدست اینستاگرام بسته شده است.

دانلود فیلم محسن افشانی

گردآوری: گلناک Golnak.com




موضوع مطلب :

سه شنبه 97 اردیبهشت 25 :: 11:52 عصر

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

تور گرجستان

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد اگر هیچ تصویری از گرجستان در ذهن خود ندارید، بهتر است بدانید که گرجستان آمیزه ای از بهترین تجربه های گردشگری را برای شما خلق می کند.

در تور اقساطی گرجستان با مردم صمیمی و خوش قلب، روستاهای زیبا، جنب و جوش شبانه در تفلیس و سواحل و طبیعی جذاب باتومی روبرو شوید. گرجستان طیف وسیعی از جاذبه و محصولات تفریحی و گردشگری را به شما ارائه می دهد.

به لحاظ موقعیتی گرجستان هم در اورپا و هم در آسیا واقع است اما مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند و به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا می باشند و این توصیف واقعاً درست است؛

به نظر من بالکن جذاب ترین و زیبا ترین بخش ساختمان است. در صورتی که بتوانید با روح مردم و طبیعت گرجستان ارتباط برقرار کنید، منحصربفرد ترین تجربه زندگی تان را رقم خواهید زد.

سفری به انسانیت و مهربانی که می تواند اثرات زیادی بر روحیه شما بگذارد. در زیر به چند دلیل برای سفر به گرجستان و تفلیس اشاره می کنیم:

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

هیچ واژه ای نمی تواند طبیعت گرجستان را توصیف کند

وقتی برای اولین بار در مسیر تفلیس- باتومی با تور تفلیس کوه های قفقاز را می بینید، مبهوت خواهید شد. شاید باور نکنید، در افق های دور دست، سکوت، خورشید و کوه های زیبا را تجربه خواهید کرد.

یکی از مکان های فراموش نشدنی طبیعت گرجستان پارک ملی توشتی (Tusheti) می باشد. این پارک ملی در دامنه های قفقاز واقع است و شما را یاد طبیعت اسکاتلند می اندازد، و شاید حتی زیباتر و منحصر به فرد تر. باور نمی کنید که چنین مکان جادویی تقریباً بکر و آرام مانده است. بهتر است از زیاد از آن تعریف نکنیم، تا همینطور دست نخورده باقی بماند!

بیشتر بخوانید : تور اقساطی گرجستان در هتل ناتا تفلیس

بلند ترین قله اروپا به نام البروس با ارتفاع 5642 در گرجستان قرار دارد. نام این قله با نام قله البرز هم ریشه است و هر دو شکلی از یک واژه ایرانی هستند. لازم به ذکر است که در کوه های قفقاز قله های دیگری نیز وجود دارد که ارتفاع آنها بیش از 5000 متر است. اگر اهل کوه نوردی هستید، به راحتی می توانید از تفلیس با چند ساعت رانندگی به پای این کوه برسید. این تجربه را به هیچ وجه از دست ندهید.

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

چرا باید با تور گرجستان تورانا به گرجستان سفر کرد + عکس

مردم گرجستان در قلب شما جای می گیرند

مردم گرجستان در عرض چند ثانیه آشنایی، به گونه ای با شما برخورد می کنند، گویی از اعضای خانواده آنها هستید. آنها مردم خوش قلبی هستند و ارتباط گرمی با شما برقرار می کنند و احترام و علاقه خاصی برای یکدیگر قائلند. آنها از هر فرصتی برای شادی استفاده می کند. موسیقی از مهمترین بخش های زندگی عامیانه آنها می باشد و برای نوازنده های خیابانی و اعضای ارکستر سمفونیک به یک اندازه احترام قائلند.

بازارهای محلی سنتی با انواع خوراکی ها، میوه ها و سبزیجات

بازارهای سنتی و هتل های گرجستان را می توانید در همه جای شهر ببینید. سبزیجات و میوه های رنگی، نان و گوشت های متنوع و هر چیزی که هوس آن را بکنید. این بازارها معماری سنتی و بومی دارند و حتی اگر چیزی نمی خواهید بخرید، بازدید از آنها را به شما توصیه می کنیم. هیچیک از کالاها برچسب قیمت ندارند و شما باید با فروشنده چانه بزنید. در بسیاری از مواقع فروشنده ها، خانم های پیر با لباس های سنتی می باشند که حتی یک لغت انگلیسی هم نمی دانند اما آنها با روش های جالبی با شما تعامل برقرار می کنند.

تفلیس یکی از منحصربه فرد ترین پایتخت های دنیا می باشد

گرجستان توسط فرهنگ های مختلفی احاطه شده و بنابراین تمامی ویژگی های خوب را از آنها دستچین کرده است. روسیه در شمال، ترکیه در غرب، ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق این کشور قرار دارند. شما در تفلیس می توانید آمیزه جالبی از تمامی این فرهنگ ها را ملاحظه بفرمائید. مردم با گرمی با شما برخورد می کنند و سعی دارند هر کاری از دستشان بر می آید برای شما انجام دهند. شما برند های معروف نظیر مک دونالدز و برگر کینگ را در تفلیس نخواهید دید، بلکه همه چیز به شکل بومی و سنتی می باشد. این آمیزه منحصر به فرد با ترکیبی از فرهنگ شوروی، همچنین معماری محلی، سبک ویژه ای به نمای شهر تفلیس داده است که باعث می شود در ذهن شما حک شود.

شب های تفلیس بسیار پر جنب و جوش است و تازه بسیاری از فستیوال ها، برنامه های هنری و تفریحی در هتل های تفلیس بعد از ساعت 10 شب شروع می شوند. مردم گرجستان عقاید مذهبی بسیار مستحکمی دارند اما نسل بسیار باهوش و روشن فکری در گرجستان پرورش یافته اند و از زمان شوروی سابق شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. تفلیس شهر مدرنی است که به آرامی آغوشش را برای مردم دنیا باز می کند.

کوچه های باریک تفلیس که باعث می شود پاریس و ونیز را فراموش کنید

وقتی برای اولین بار در خیابان های تفلیس قدم می زنید، احساس متفاوتی را تجربه می کنید. خیابان های باریک و دنج در سرتاسر شبکه شهری دیده می شوند و هر عابری را شیفته خود می کند، به همین دلیل تفلیس به پاریس اوراسیا معروف است. شاید این موضوع را در هیچ کتاب لانلی پلنتی درباره گرجستان نشنیده باشید، اما کوچه پس کوچه های تفلیس را هرگز از دست ندهید. اگر یک دوربین در دست داشته باشید می توانید، جالب ترین صحنه ها را شکار کنید.

گردآوری: تور لحظه آخری tourana.ir




موضوع مطلب :

سه شنبه 97 اردیبهشت 25 :: 11:52 عصر

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

تور استانبول

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد استامبول یا قسطنطنیه یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه و مرکز اقتصادی و فرهنگی آن می باشد.

این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره در مرز بین اروپا و آسیا قرار گرفته است. استانبول در واقع در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و تنگه بسفر این دوقاره را از هم جدا می کند. این شهر زیبا و باستانی به جهت تنوع جاذبه های گردشگری و تفریحی و همچنین به لحاظ تعداد توریست ها و گردشگران جز برترین شهرهای دنیا به حساب می آید.

استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010 انتخاب شد و از لحاظ ورود تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان محسوب می شود. از القاب این شهر در دوره عثمانی می توان به دارالسعادت، دار عالیه، درب قرمز و پایتخت اشاره کرد. زمان تشکیل جمهوری ترکیه پایتخت آن از استانبول به آنکارا منتقل شد، اما استانبول محوریت تجاری و گردشگری خود را حفظ کرد و هم اکنون هم بزرگترین شهر ترکیه محسوب می شود.

استانبول همیشه مرکز زندگی اقتصادی کشور ترکیه بوده است، به همین سبب هم موقعیت اتصالی راه های زمینی و دریایی منطقه می باشد. یکی از اصلی ترین منابع اقتصادی و درآمد کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول گردشگری و جهانگری می باشد. تعداد زیادی هتل و مراکز اقامتی در این شهر وجود دارد که مرتبط با صنعت جهانگردی در استانبول است و به توریست ها و جهانگردان خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

در این باره بیشتر بخوانید : تور ترکیه در هتل گولدن ایج استانبول

این شهر دارای دو فرودگاه با نام های فرودگاه بین المللی آتاترک و فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن می باشد. مترو استانبول هم دارای 9 خط و 73 ایستگاه است که در سال 1989 تاسیس شده است. کشتیرانی استانبول هم بسیار گسترده و پیشرفته است، به طوری که سرویس های خوبی را برای سفرهای دریایی در این شهر وجود دارد.

تور استانبول ارزان

برای یک سفر راحت و بدون دردسر و بدون نیاز به هزینه های اضافی، تور استانبول ارزان بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید با خرید تور استانبول ارزان از آژانس های مسافرتی مانند تکتازان پرواز عرش یک سقر خاطره انگیز را تجربه نمایید. با خرید این تورها می توانید از تمام دیدنی های شهر استانبول و مراکز خرید و دیگر مکان ها بازدید نمایید.

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

تور استانبول لحظه آخری

یک گزینه ایده آل و راحت برای کسانی که اهل مسافرت و گشت و گذار هستند، تور استانبول لحظه آخری است. تور استانبول لحظه آخری ویژه کسانی است که برای سفرهای خود ارزش قائل هستند و در عین حال می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. با خرید تور استانبول لحظه آخری از آژانس تکتازان پرواز عرش می توانید سفری خوب و لذت بخش را به همراه خانواده آغاز نمایید.

تور استانبول نوروز

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که مسافرت های نوروزی برایتان اهمیت فراوانی دارد، یک پیشنهاد ویژه و خوب برای شما تور استانبول نوروز است. شما می توانید با خرید تور استانبول نوروز روزهای ابتدایی سال را در کنار خانواده خود در شهر استانبول به زیباترین شکل ممکن بگذرانید و سفری راحت و فرح بخش را تجربه نمایید.

تور لحظه آخری ترکیه

کشور ترکیه به سبب نزدیکی به ایران و هزینه های ارزانی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران و توریست های ایرانی است. به همین جهت هم تور لحظه آخری ترکیه با شرایط بسیار ایده آل و خوب و قیمت ارزان در بسیاری از آژانس های مسافرتی از جمله تکتازان پرواز عرش به فروش می رسد.

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

چرا باید با تور استانبول تورانا به استانبول ترکیه سفر کرد + عکس

آفر تور استانبول

بسیاری از آژانس های مسافرتی معتبر شرایطی خاص و استثنایی را فراهم کرده اند تا شما بتوانید سفری خاطره انگیز به استانبول داشته باشید. آفر تور استانبول یک پیشنهاد ویژه است برای کسانی که هم به دنبال شرایط ایده آل و راحت برای سفر هستند و هم این که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کرده و سفری کم خرج داشته باشند.

در این باره بیشتر بخوانید : تور ترکیه در هتل گرین پارک مرتر استانبول

به جهت هم جواری کشور ایران با ترکیه و همچنین تشابهات فرهنگی این دو کشور سبب شده است که استامبول یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری خارجی برای ایرانیان باشد. نکته جالب آن که شهرهای تبریز و اصفهان در ایران با استانبول خواهر خوانده هستند. شهر استانبول به جهت پیشینه تاریخی گران بها و هم چنین جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران از اقصی نقاط دنیا می باشد. مهم ترین مکان های دیدنی استانبول عبارتند از: ساختمان ایاصوفیه، مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد، برج گالاتا، برج دختر، تنگه بسفر، کاخ های توپ قاپی، دلمه باغچه، بازیلیکا سیسترن، موزه های مختلف و…

همان طور که اشاره کردیم استانبول هر ساله گردشگران و توریست های فراوانی را به سوی خود می کشاند و همین امر باعث شده است تا هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی در این شهر وجود داشته باشد. از مهم ترین هتل ها و مراکز اقامتی شهر استانبول می توان به هتل چهار ستاره کریستال، هتل چهار ستاره تکسیم گونن، هتل پنج ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر، هتل چهار ستاره گلدن ایچ، هتل کرون پلازای استانبول، هتل ویت استانبول سوئیت، هتل سنت رجیس، هتل پنج ستاره رافلز و بسیاری از مراکز دیگر اشاره کرد.

در ادامه سفر خود به استانبول و استفاده از تور ترکیه و دیدن مکان های توریستی آن، بهتر است سری به رستوران های این شهر بزنید و با طعم خوب غذاهای ترکی و محلی آن آشنا شوید. رستوران های فراوانی در این شهر وجود دارد که پذیرای توریست هایی از سراسر جهان هستند؛ اما در این میان می توان به تعدادی از این رستوران ها اشاره کرد، مانند: رستوران معروف سانس، رستوران و تراس کلود، رستوران وای نات، رستوران و کافه الد اتمان، رستوران فوق العاده جذاب آهسته گالاتا، رستوران حافظ مصطفی، کافه رستوران تورکواز گورمه، رستوران شادو، رستوران حرم استانبول و…

در این باره بیشتر بخوانید : تور ترکیه در هتل گراند جواهر استانبول

امکان ندارد که به شهر استانبول بروید و از مراکز خرید و مجتمع های تجاری آن دیدن نکنید. این شهر پر است از مراکز خرید مختلفی که برندهای روز دنیا را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. از جمله مهم ترین مراکز خرید شهر استانبول می توان به بزرگترین مرکز خرید اروپا یعنی جواهر، مرکز خرید کانیون که بسیار لوکس و گران قیمت است، مرکز خرید فروم استایل، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید اولیویوم، مرکز خرید مترو سیتی، مرکز خرید ترکوز پاساژ و… اشاره کرد.

برای این که در سفر به استانبول نهایت لذت را تجربه نمایید می توانید از تورهای دوچرخه سواری استفاده کنید، کارت موزه دریافت نمایید، هزینه های خود را مدیریت کنید و سعی داشته باشید در بهترین زمان سفر به استانبول وارد این شهر شوید. در پایان باید بدانید که استانبول پایتخت کشور ترکیه دارای مناطق دیدنی و مراکز خرید فراوانی است. شما می توانید با خرید تور اقساطی و استفاده از هتل های ترکیه از این شهر دیدن نمایید.

گردآوری: تور لحظه آخری tourana.ir




موضوع مطلب :

سه شنبه 97 اردیبهشت 25 :: 11:51 عصر

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

اینستاگرام مونا فائض پور

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو مونا فائض پور در یک استوری از صفحه فیکی با نام خودش در اینستاگرام رونمایی کرد و روی آن خط به نشانه اعتراض خط کشید.

بعد از انتشار خبر ازدواج مونا فائض پور؛ همسر احمد مهران فر و عکس حلقه ازدواج، این بازیگر در استوری اینستاگرام خود پیامی محبت آمیز منتشر کرد و از کسانی که ازدواج آنها را تبریک گفتند تشکر و قدردانی کرد.

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

صفحات فیک اینستاگرام مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو

فائض پور همچنین در یک استوری دیگر از صفحه فیکی با نام او در اینستاگرام رونمایی کرد و روی آن خط به نشانه اعتراض خط کشید.

گفتنی است بعد از انتشار خبر ازدواج فائض پور و احمد مهران فر، صفحات اینستاگرامی زیادی با نام این هنرمند در اینستاگرام راه اندازی شده است!

ازدواج ارسطو احمد مهرانفر با مونا فائض پور + عکس مونا فائض پور همسر ارسطو

دانلود فیلم مونا فائض پور

گردآوری: گلناک Golnak.com




موضوع مطلب :

دوشنبه 97 فروردین 27 :: 4:16 عصر

تور لبنان 97 با قیمت ارزان به صورت اقساطی + عکس

تور لبنان 97 با قیمت ارزان به صورت اقساطی + عکس

تور لبنان 97 با قیمت ارزان به صورت اقساطی + عکس

تور لبنان

تور لبنان 97 با قیمت ارزان به صورت اقساطی کشور لبنان که به عنوان یک جمهوری در دنیا شناخته می شود، در قسمت غربی قاره ی آسیا قرار گرفته است و نیم بیشتر آن کوهستانی و مرتفع می باشد.

لبنان با کشور های روسیه و اسرائیل همسایه بوده و در کنار دریای مدیترانه جای خوش کرده است. پایتخت لبنان شهر زیبای بیروت می باشد، که در گذشته به پاریس خاورمیانه شهرت داشته است.

اما پس از وقوع جنگ، این شهر صدمات بی شماری را متحمل شد. امروزه پس از بازسازی های انجام شده بر روی زیر ساخت های شهر، مردم دنیا لقب عروس خاورمیانه را به بیروت داده اند و این عروس زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت هتل های لبنان می کشاند.

این کشور کوچک، بر خلاف مساحت اندک خود، محبوبیت بسیاری در دنیا دارد و سالانه عده ی زیادی با تور لبنان به این بهشت کوچک سفر می کنند. اما یکی از نکات جالب م مهم لبنان این است که بر خلاف مساحت اند دارای بیش از هجده نوع دین رسمی می باشد.

با این وجود می توان گفت که نیم بیشتر مردم مسلمان اند و نیم دیگر آنها پیروی مسیح اند، که خود به فرقه های گوناگونی تقسیم می شوند.

در این میان لبنان جزء محدود کشور هایی است که شهروندان خود را در زمینه ی پیروی از ادیان آزاد می گذارد و در مقام نخست جدول خوش می درخشد.

زبان رسمی و اول لبنان عربی می باشد، که در این میان هر کدام از اقلیت های قومی، به شیوه و زبان خود سخن می گویند. اما همان طور که گفتیم زبان عربی زبان اول مردم بوده و پس از آن زبان فرانسوی رتبه ی دوم را به خود اختصاص داده است.

همچنین می توان گفت که اکثریت مردم، در زبان انگلیسی هم تسلط دارند. به گونه ای که تابلو های شهر به زبان انگلیسی بوده و مغازه داران به راحتی به زبان فرانسه و انگلیسی با مشتریان خود و گردشگران تور لبنان سخن می گویند.

با وجود آن که غریب به شصت درصد از مردم لبنان مسلمان اند، به هیچ عنوان به شما این حس را نمی دهند که در یک کشور مسلمان حضور دارید و مسافرین تور ارزان لبنان را آزاد می گذارند تا از آثار باستانی متعدد و مناظر و جاذبه های طبیعی و آب و هوای بی نظیر آن لذت کامل را ببرند.

واحد پولی این کشور پوند لبانی است که به لیره لبنانی هم شهرت دارد. این کشور که سرشار از مقاصد دیدنی رویای و امکانات بی شمار تفریحی و گردشگری می باشد، دارای فرهنگ غنی بوده، که قدمتش به 5000 سال پیش از میلاد می رسد.

اما از ابتدای قرن 21 مردم به شهر نشینی روی آوردند، به گونه ای که می توان گفت تقریبا تمامی مردم در شهر ها و اطراف آنها زندگی می کنند.

گردآوری: تور لبنان Lebanongasht.com

تور لبنان با هتل بوتیک آساها Assaha بیروت + عکس




موضوع مطلب :

دوشنبه 97 فروردین 27 :: 4:16 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 146372
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
کلیه حقوق این وبلاگ برای عشق ما محفوظ است