سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق ما
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


تزریق ژل و عوارض تزریق ژل چیست

تزریق ژل و عوارض تزریق ژل چیست

تزریق ژل و عوارض تزریق ژل چیست

تزریق ژل

تزریق ژل و عوارض تزریق ژل چیست تزریق ژل به اعضای صورت انجام بدهیم یا خیر؟ چرا اطلاعات کاملی در این زمینه در دست نیست؟ چرا ماندگاری ژل ها با هم متفاوت هستند؟ آیا ژل ها عوارض دارند؟ آیا روش ایمن و بدون عارضه ای برای فرم دهی به لب ها، گونه ها و… هست؟ چرا بعضی از لب ها و گونه ها بسیار غیر طبیعی هستند؟

تزریق ژل هیچ عوارضی ندارد اما …

1) استفاده از ژل ها ی ارزان قیمت که مورد تایید وزارت بهداشت نیست

2) استفاده از ژل ها با ماندگاری بالای یک سال

3) تزریق ژل در مراکز غیر معتبر برای شما عوارض خواهد داشت

برای برجسته سازی برخی اعضای بدن از جمله گونه و لب ها روش های نوینی در دنیای پزشکی وجود دارد. اما متاسفانه خیلی از افراد فقط به بعد از انجام تزریق فکر می کنند و فقط به دنبال بهتر شدن چهره شان هستند. در صورتی که باید بدانید این روش پزشکی خالی از دانستنی نیست و اگر فردی ناآگاهانه این روش ها را انجام دهد ممکن است پشیمانی های زیادی را به بار آورد. برای همین توصیه می شود قبل از انجام هر اقدامی به خصوص در زمینه زیبایی، آگاهی هایی را به دست بیاورید و سپس با دید باز و علم بیشتر برای زیبایی صورت خود اقدام کنید.

گردآوری: کلینیک زیبایی ایران بیوتی iranbeauty.net




موضوع مطلب :

شنبه 96 مرداد 7 :: 2:38 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 146520
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
کلیه حقوق این وبلاگ برای عشق ما محفوظ است