سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق ما
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

پیج اینستاگرام محسن افشانی

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل بعد از اتفاقات اخیر از جمله دستگیری محسن افشانی و همسرش در ورزشگاه آزادی خبر بسته شدن اینستاگرام وی دارد.

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش سویل

در فضای مجازی دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام محسن افشانی و همسرش را حملات سایبری معرفی کرده اند ولی برخی خبرگزاری ها از جمله پارسینه گفته است بدست اینستاگرام بسته شده است.

دانلود فیلم محسن افشانی

گردآوری: گلناک Golnak.com




موضوع مطلب :

سه شنبه 97 اردیبهشت 25 :: 11:52 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 146497
امکانات جانبی



به سایت ما خوش آمدید
کلیه حقوق این وبلاگ برای عشق ما محفوظ است